søndag 10. februar 2008

TING 3 : RSS leser

Har jobbet litt hjemme med 23ting i kveld. Fikk ikke gjort noe på jobben i uka som gikk, og følte at det var på tide med litt progresjon i læringen... Har lest om, og prøvd meg litt på dette med RSS-lesere. Valgte å gå inn på GoogleReader, og skjønte etterhvert såpass at jeg greide å abonnere på noen sider. RSS-lesere er helt ukjent for meg fra før, så jeg vil ikke si at jeg har oversikten på denne "tingen" enda, men oppgaven er i allefall gjort. Vil se mer på dette senere. Nå venter ting 4 : direkte kommunikasjon. Også dette ukjent terreng for meg...

1 kommentar:

Unknown sa...

Kom tilfeldigvis over kurs-bloggen din. Dette var et interessant opplegg. Jeg har skrevet en del om RSS i fall det har interesse: en veileder og et blogginnlegg om Google Reader. Kanskje det kan være nyttig?